Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Aanmelden kan heel gemakkelijk.

U heeft de keuzen uit 2 mogelijkheden.

Onderhoudsherinnering

Algemeen:
Betaling vindt plaats telkens nadat onderhoud is uitgevoerd.
U krijgt ieder jaar een herinnering om onderhoud aan uw pelletkachel uit te laten voeren.
Wilt u geen herinnering meer ontvangen? Laat het ons weten en wij zullen u dan ook niet meer eraan herinneren dat de kachel onderhoud nodig heeft.

Planning:
Na inschrijving nemen wij contact met u op in de aangegeven maand waarvoor u gekozen heeft.
LET OP! September, Oktober, Nevember & December zitten wij vol.
Zodra wij onderhoud gedaan hebben nemen wij na 1 jaar weer contact op om een nieuwe afspraak in te plannen zodat u hier niet aan hoeft te denken.

Aanmelden van een reparatieverzoek

Algemeen:
Heeft u een pelletkachel lucht of een aangesloten op de cv dan zullen hier de eerste 3 maanden na onderhoud geen reparatie/voorrijkosten in rekening gebracht worden daarna gelden onderstaande tarieven.
Gebruikersfouten worden altijd in rekening gebracht.
Voor een pelletketel zullen altijd reparatie/voorrijkosten in rekening gebracht worden.
Reparatie/voorrijkosten € 110,- incl. BTW incl. 1 uur reparatietijd.
Per half uur extra reparatietijd zal er € 32,50 incl. BTW in rekening gebracht worden.

Bekijk hier ook onze storing oplosser om de meest voorkomende problemen zelf op te lossen om gebruikersfouten te voorkomen.

Planning:
Na aanmelding streven wij ernaar binnen 24 uur op werkdagen contact met u op te nemen om uw reparatieverzoek in te plannen.
Met uitzondering feestdagen.

Houd er rekening mee dat tijdens het stookseizoen het druk kan zijn en u niet direct geholpen kunt worden.
Wel proberen wij de afspraak binnen een tijdsbestek van 2 weken te realiseren.

Sluit Menu